středa 13. května 2015

Knížky, které mě zaujaly

Dneska jsem se rozhodla napsat příspěvek o knížkách:) Budou knížky, které bych si ráda pořídila a nějak mě zaujaly :)

Vyšel další díl série Roztomilé malé lhářky- Napálené


25. 6. bude vycházet další díl s názvem Poblázněné 


Také už delší dobu vyhlížím, až vyjde knížka Online girl a konečně je to tu :))
o knížce jsem si četla někdy v lednu a zaujala mě, takže jsem na ni už zvědavá ;)


Jako další bych si chtěla pořídit Hledání Aljašky 


 a Příliš mnoho Kateřin :))


Dneska jsem narazila na knihu Od zítřka budu sexy třicítka- je i seriál- Younger- dneska jsem se dívala na první díl :) je o ženě, která má přes čtyřicet, manžel ji opustil a dcera odjela do Afriky. Hlavní hrdinka vypadá na méně, než jí je, a tak s kamarádkou vymyslí a bude se vydávat za mladší a najde si novou práci...


Zaujaly mě knížky Madame Chic a S madame Chic doma :)) O knížkách jsem se dočetla v časipise Knihcentrum revue :)



A co vy jaké knížky si chcete pořídit? :))

obrázky:http://www.knihcentrum.cz/

2 komentáře:

  1. Na Madame Chic se také už delší dobu chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ni už zvědavá :) nejspíš si ji pořídím v létě :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)