středa 1. července 2015

Knihobit- co se v balíčku ukrývá

Včera k večeru mi přišel balíček Knihobit - zmiňovala jsem se o něm zde  :) byla jsem hodně zvědavá, co v něm najdu :)


takto to vypadalo po otevření a zvědavost rostla ještě víc :D 


jako první jsem vybalila tento plakát :) 
mám v plánu si ho dát do rámečku a někde v pokoji si ho vystavit ;) 


jako další tam byly placka z Hvězdy nám nepřály (udělala mi velkou radost)
a záložka :) 


knížka, která se skrývala v balíčku je Topím se v tobě :) 
knížku ani autorku neznám a těším se, až se do ní  začtu
sama bych si nejspíš knížku nekoupila, tak jsem ráda, že jsem se k ní prostřednictvím 
Knihobita dostala :)) 


v balíčku byl ještě pohled  Chci být běžec, poukázka na slevu na audioknihu, 
časopis 100+ 1, odkaz na stránku Knižní vesmír
a milý dopis od Knihobita :)



S balíčkem jsem spokojená a jsem ráda, že jsem to vyzkoušela :)) 
A co vy vyzkoušeli jste tento balíček? :))

Těším se na vás u příštího příspěvku :)

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Vyzkoušej :)) další balíček bude k objednání od 15. července ;) všechno k tomu najdeš na www.knihobit.cz :)

      Vymazat
  2. Pááááni ani jsem nevěřila,že něco takového existuje! ;) Vím o Ladyboxu,boxu s jídlem a pro pejsky,ale že je i toto je fakt super!!Každopádně musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :)) můžu jen doporučit :) udělali změnu a červencový balíček se již objednává od včerejška 13. 7. do 16. 7. :) vše mají na své stránce www.knihobit.cz :)

      Vymazat
  3. Pááááni ani jsem nevěřila,že něco takového existuje! ;) Vím o Ladyboxu,boxu s jídlem a pro pejsky,ale že je i toto je fakt super!!Každopádně musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)