sobota 21. května 2016

Knižní novinky

Opět jsem odjela na týden pryč, stejně jako v lednu (psala jsem o tom ZDE, kdyby to někoho zajímalo), abych se jen učila a byla jsem bez internetu. Řešila jsem tedy hlavně školu. Dnes tu mám pro vás knižní příspěvek. Před pár týdny jsem si pořídila dvě novinky do mé knihovničky :) Měli jsme doma slevu 20% do knihkupectví Knihy Dobrovský. Rozhodla jsem se koupit si druhý díl k Topím se v tobě, který se jmenuje Topíme se v sobě a druhý díl k Jen jeden den, který je Jen jeden rok :) nejvíc jsem se těšila na Jen jeden rok, jelikož jsem byla zvědavá, jak to bude pokračovat. Topíme se v sobě není přímé pokračování prvního dílu, ale volné s jinými postavami, které se objevily v prvním díle :) Jen jeden rok už mám přečtený a do Topíme se v sobě jsem se zatím nepustila :) V jednom z dalších příspěvků vám ukážu jaké jsem si knížky koupila nedávno přes bazar na databázi knih 



Topíme se v sobě- Josinda Wilderová- první se mi líbil a taky mě rozbrečel, jak ještě žádná jiná knížka. Příběh se mi četl moc dobře, tak jsem zvědavá na druhý díl 

Jen jeden rok- Gayle Formanová- oba díly se mi moc líbily a příběh jsem si užívala :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Jen jeden rok je krásná kniha... přišlo mi, že je lepší než Jen jeden den.
    Topím se v tobě jsem četla a teď se nemůžu dočkat druhého dílu. Plánuji ho tak začátkem června, ale kdo ví, jak se to vyvine.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem brala ty dva díly nějak stejně, řekla bych, že se mi líbily oba stejně :) Taky to začnu číst nějak začátkem června, pokud se nepustím do jiné knížky :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)