pondělí 17. října 2016

Výlet do Olomouce

Vítám vás u dnešního příspěvku :) Ve čtvrtek jsem s kamarádkou vyrazila do Olomouce na slavnostní otevření Havlíkovy přírodní Apotéky. Měli tam akci vezmi kamarádku a získej slevu, která byla 25% na jeden vámi vybraný produkt :) Při vstupu nás přivítal pán v dobovém kostýmu. Prošly jsme si prodejnu, očuchaly jsme si mýdla, prohlídly si všechno, co tam nabízí a po zaplacení jsem si udělala pár fotek na blog :)












Novinka Elixír mládí a krásy 



Jelikož se prodejna nachází vedle Yankee Candle, tak jsme zašly i tam, očuchaly jsme svíčky a pár jsme si jich koupily a plno jsme se jich vybraly, které bychom chtěly mít :) 






Potom jsme se prošly přes náměstí a šly jsme do Šantovky, kde jsme prošly pár obchodů a zašly si na kafe do Tchiba :) 




Můj menší nákup :)



Pro mě a mamku jsem koupila z Havlíkovy apotéky Český krém, který je na všechny typy pleti, plus jsem dostala dva vzorečky- ty já moc ráda :) 


A v Yankee Candle jsem si koupila votivní svíčku Cosy by the fire a skleničku na votivku :) 


Máte zkušenosti s produkty Havlíkovy přírodní apotéky? :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)