neděle 5. února 2017

Kosmetické úlovky za měsíc leden

Vítám vás u dnešního kosmetického příspěvku :) Během měsíce ledna jsem si moc kosmetiky nekoupila, hodně věcí jsem dostala na narozeniny a na vánoce, takže je tu jen pár věcí. Pojďme tedy na to :)


Z Oriflame jsem objednávala dvě věci. Kartáč na vlasy. Už ho z Oriflame mám a oblíbila jsem si ho a měli ho za dobrou cenu, tak ho budu mít u přítele.  


Jako další jsem objednala tělový krém Milk & Honey, který byl také za dobrou cenu. Věci z řady Milk & Honey jsme si s mamkou oblíbily, 


V Albertě jsem koupila dvě Rexony, jelikož už jsme je potřebovaly a byl k tomu navíc bod. Na facebookové stránce jste mohli vidět, že ráda sbírám body a nasbírala jsem si body v Albertě na hru Monopoly :)  


Jako poslední tu mám odlakovač na nehty, který jsem už nutně potřebovala


Jaké máte kosmetické novinky vy? :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

1 komentář:

  1. Monii,prosím,jaká je značka a odstín té fialkové?

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)