úterý 9. května 2017

Kosmetické úlovky za měsíc duben

Vítám vás u dalšího kosmetického příspěvku :) V minulém příspěvku (zde) jsem vám psala, že se v kosmetických úlovcích dozvíte, co jsem si koupila na veletrhu Interbeauty. Pojďme tedy na to. :)


Jako první jsme s kamarádkou zašly do kosmetického koutku NYX a bylo tady samozřejmě strašně narváno. 


Chtěla jsem si koupit něco na obočí a vybrala jsem si produkt Tinted Brow Mascara v odstínu Chocolate. 


Plus jsem chtěla nějaké linky na oči a ty jsem vybrala Colored Felt Tip Liner v odstínu Grey. Chtěla bych si časem pořídit i nějaké barevné na léto, ale to ještě uvidím, jestli se do toho pustím. :) 


Po veletrhu jsme jely do Palladia a naše cesta vedla do Sephory, kde jsem měla vyhlídnutou paletku očních stínů Mixology a zvažovala jsem, jestli si ji koupit. Líbila se mi na první pohled, ale i tak jsem váhala. Měla jsem nějakou slevu, tak jsem si řekla, že ji aspoň využiji a paletku budu mít levnější. :) 




V Palladiu jsme ještě zašly do DM a já jsem si chtěla zase koupit malou verzi nočního krému od Balea, ale po poznámce kamarádky- proč si radši nekoupím plný balení, jsem šla už do plného. Na mou obranu- když mně se to malé balení tak líbilo :D 


V Oriflame jsem neodolala zlatému zázračnému kelímku, který je limitovaná edice k 50. výročí Oriflame a ještě jsem si koupila průhledný lak na nehty.


V časopise JOY jsem měla Nivea sprej antiperspirant invisible for black & white fresh a musím říct, že jsem s ním spokojená a příjemně voní 


Už delší dobu jsem chtěla vyzkoušet Garnier Dvoufázovou micelární vodu a zatím, co jsem ji používala, tak jsem s ní spokojená, akorát na odličování očí stále nejraději používám Dermacol odličovač na oči (který mi už téměř došel)


Málem jsem zapomněla, že jsem si v dubnu koupila ještě tuhle masku od Loreal Pure Clay Detox mask. Je to ta černá. V březnu mi kamarádka odebrala ze své do kelímku, abych si ji vyzkoušela a já si ji oblíbila a jsem s ní spokojená, mám po ní hladkou pleť a když ji mám danou, tak jde vidět, že opravdu něco dělá. Takže jsem si ji musela koupit. :) Na pleti si ji teda nechávám skoro hodinu.



Jaké kosmetické novinky jste si pořídily vy? :) 


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

2 komentáře:

  1. Ta paletka vypadá dobře:) Micelárku mám ráda tu růžovou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z paletky jsem nadšená :)Já jsem si oblíbila teď tady tu :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)