čtvrtek 10. srpna 2017

Kosmetické úlovky za měsíc červenec

Vítám vás u kosmetického příspěvku :) Další měsíc zase rychle utekl a máme tu opět kosmetické úlovky. Jak jste si užily červenec? :)


Objednala jsem si pár věcí na eshopu Sephory, už nějakou dobu jsem pokukovala po této tvářence od Benefitu Galifornia, tak jsem si řekla, že si udělám radost a objednala jsem si ji v cestovním balení :)


Ten malý štěteček je vážně roztomilý :) 


Jako další jsem si objednala tekutou rtěnku Sephora v odstínu 23


Konečně jsem si koupila odličovací tamponky Sephora, tak jsem na ně zvědavá, zatím jsem je ještě nezkoušela 


V Sephoře mají akci- při koupi tří výrobků z Beauty to go dostanete taštičku Sephora, akce platila na tvářenku, dokonce i na rtěnku a odličovací tamponky :) 


Plus jsem dostala nějaké vzorečky :) 


V Rossmannu jsem si koupila korektor Maybelline, jakmile jsem ho viděla v letáku, tak jsem se těšila, až si ho koupím a vyzkouším. Zatím jsem ho použila párkrát a jsem s ním spokojená :)  


Začaly mi už docházet suché šampony Batiste, tak jsem si v Rossmannu koupila třešňový, který už jsem dlouho neměla, voní vážně krásně 


Jaké kosmetické novinky máte vy? Budu ráda, když se podělíte v komentářích :)


Těším se na vás u dalšího příspěvku ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)