středa 20. září 2017

Úlovky z knihovny

Vítám vás u knižního příspěvku :) Opět tu mám knížky z knihovny a podělím se s vámi o to, co jsem si půjčila tentokrát. Z minulých úlovků (najdete zde) jsem zatím přečetla jen Čas mezi námi. Knížka se mi četla moc dobře a příběh se mi líbil, jen konec jsem čekala trochu více zamotaný a napínavější, přišlo mi to zakončení moc jednoduché, myslela jsem si, že se tam toho stane ještě víc. Z ostatních jsem se pustila do čtení knížky Sestry, ale odložila jsem ji, tak snad se k ní zase vrátím.


Než jsem se pustila do knížky Sestry, tak jsem se začetla do Děsivé splynutí- Vidím to, co vrah. Knížka mě zaujala názvem a popiskem a musela jsem se do ní hned pustit. Příběh se mi líbil a byl zajímavý. Moc dobře se mi četl. Středoškolačka Vee trpí poruchou spánku, která způsobuje dočasné bezvědomí a během tohoto stavu se ocitá v těle jiných lidí a vidí jejich očima. Jednoho dne se ocitne v těle vraha...


Tuhle knížku jsem několikrát viděla na internetu, a když jsem ji uviděla v knihovně, tak jsem si řekla, že bych si ji mohla konečně přečíst.


Tahle knížka mě zaujala podle názvu (spojení navždy a věčně používají původní upíři z Upířích deníků, později The Originals, tak mi je ten název připomněl). I podle popisku mě kniha zaujala. Hlavní hrdinka se snaží překonat svůj strach a potká svého kamaráda, kterého od dětství neviděla...


Tahle knížka mě na první pohled zaujala podle obálky a popisek knihy vypadá také zajímavě. Jsem na ni opravdu zvědavá. 


Přemýšlela jsem jakou knížku bych si ještě vzala a řekla jsem si, že bych si mohla přečíst další od Johna Greena a volba padla na Příliš mnoho Kateřin. O knížce jsem si nic nečetla, takže vůbec nevím, o čem je. 


Na internetu jsem viděla knihu Vánoční dekorace, ale byla vyprodaná, tak jsem si ji našla v knihovně a hned jsem si ji půjčila dokud je k dispozici. Plus mi ještě padla do oka knížka Vánoční inspirace. Chci vyrobit na vánoční výzdobu něco nového a také už přemýšlím o vánočních příspěvcích, tak se bude inspirace hodit. :)


Těším se u dalšího příspěvku ;)

8 komentářů:

  1. Ty vánoční dekorace vypadají dobře, já ráda vyrábím. :) Navždy a věčně bych si také ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se moc těším na vánoční vyrábění :) Jsem na to Navždy a věčně zvědavá :) Teď jsem se vrátila ke knížce Sestry :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné úlovky z knihovny :) Losing It a Navždy a věčně bych si také chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Určitě se do nich pusť :ú Já už se těším, až se do nich začtu :) Mám teď rozečtenou ještě knížku Sestry z minulých knižních úlovků :)

      Vymazat
  3. Jéje, Vánoce se blíží :-D Ale ty vánoční dekorace a inspirace vypadají dobře, taky moc ráda vyrábím, tak se asi nechám inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už uteče rychle a budou tady :D Už se těším, až budu něco vánočního vyrábět :) Budu ráda, když se necháš inspirovat :)

      Vymazat
  4. Když vidím ty Perfekcionistky, musím tiše závidět :D I Losing it a Navždy a věčně nevypadají špatně, celkem dobrý „úlovek“ :)
    Taky se teď v nejblizší době chystám do knihovny, tak snad budu mít podobné štěstí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do nich se chci dneska pustit :) Včera jsem Losing it dočetla :) Držím pěsti, ať „ulovíš“ dobré kousky :)

      Vymazat

Budu ráda za vaše komentáře ;)