čtvrtek 30. listopadu 2017

Přečti a najdi 2- 2.soutěžní kolo

Dnes tu máme 2. soutěžní kolo Přečti a najdi 2 
Více najdete v úvodním příspěvku zde 

Tentokrát s knížkou Byla jsem tu



Na jaké stránce se nachází tento úryvek? 

" Tak jo. Měl bych tě upozornit, že zapalovačová nabíječka pro iPod zlobí, takže situace s hudbou je nejistá." 
"Beru na vědomí."
"A ještě jedna věc, pro mě míň důležitá, ale pro tebe možní víc: klimatizace tak trochu dodělává, takže jízda nevadskou pouští v červenci bude tím pádem asi zajímavá."
"Tak budeme stavět u benzínek a smáčet se vodou, a necháme otevřený okna. Takhle jsme do dělávaly s Meg." Zarazím se. Zdá se, že všechno nějak souvisí s Meg. Každý kousek mojí minulosti. 
"To zní jako plán," řekne Ben.
Vyjdeme ven. Ben odemkne auto. Je o poznání čistší, než když jsem v něm seděla minule. 
"Chceš, abych řídila jako první?" zeptám se. "Nebo nedovoluješ holkám, aby řídily tvoje auto?"
" Nemám ve zvyku dovolovat komukoli, aby řídil moje auto." Pohlédne na mě úkosem. "Ale ty stejně nejsi holka." 
"No jo, to je fakt. Už jsi určil můj druh?"
"Zatím ne." Hodí mi klíče. "Ale můžeš řídit."

(31)

 _ _ _ _ _ _ _ _ _

1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam.cz
2. Do předmětu napište Přečti a najdi a o jaké kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2. soutěžní kolo.../ 1. soutěžní úkol, 2. soutěžní úkol... nebo Bonus 1; Bonus 2...
3. Do mailu napište číslo stránky, na které se ukázka nachází + případně název kapitoly nebo odpovědi na úkoly/ bonusy.
4. Pokud nechcete, aby vám utekly bonusy, přidejte se na fb stránku.

Těším se na vás u dalšího soutěžního kola ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)