sobota 25. listopadu 2017

Přečti a najdi 2- soutěž pro vás

Vítám vás u příspěvku, který zahájí soutěž s názvem Přečti a najdi 2. Před dvěma lety jsem ji udělala poprvé a moc mě její tvoření bavilo. Včera, když jsem nemohla usnout jsem si na ni vzpomněla, vymýšlela k ní další úkoly a rozhodla se, že ji letos udělám znovu. Ráno jsem se do nich hned pustila a těším se, až soutěž začne. Doufám, že se vám bude líbit a bude vás bavit. :)


Základ soutěže bude stejný jako minule- vyberu knížku a z ní úryvek a vy budete mít za úkol napsat stránku, na které se nachází a případně název kapitoly. Přibudou ještě úkoly a bonusy za body navíc.

Každý týden zveřejním 2 soutěžní kola vždy v pondělí a ve čtvrtek ráno a vy mi budete posílat odpovědi na e-mail, z toho si to vypíšu a započítám vám body. Každou sobotu zveřejním soutěžní úkol. Bonusy budou zveřejněny nepravidelně. O těch vás budu informovat na facebookové stránce blogu (zde). Přidejte se na ni, aby vám nic neuniklo. :)

1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam.cz
2. Do předmětu napište Přečti a najdi a o jaké kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2. soutěžní kolo.../ 1. soutěžní úkol, 2. soutěžní úkol... nebo Bonus 1; Bonus 2...
3. Do mailu napište číslo stránky, na které se ukázka nachází + případně název kapitoly nebo odpovědi na úkoly/ bonusy.
4. Pokud nechcete, aby vám utekly bonusy, přidejte se na fb stránku.

Celkem bude 6 soutěžních kol- 1. 27. 11.; poslední 14. 12.

                       3 soutěžní úkoly- 2. 12.; 9. 12. a 16. 12.

Vítěz získá balíček, který vám brzy odhalím.

Soutěž bude ukončena 20. 12. 2017  

Těším se na vás u prvního soutěžního kola ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)