čtvrtek 7. prosince 2017

Přečti a najdi 2- 4. soutěžní kolo

Je tu 4. soutěžní kolo Přečti a najdi 2 
Více najdete v úvodním příspěvku zde 

Dnes s knížkou Nebezpečná láska


Na jaké stránce se nachází tento úryvek?

Nikde žádné dítě.
Za dveřmi vedle postele se ozvalo spláchnutí. Slyšela jsem téct vodu v umyvadle- moje nervozita  dosáhla vrcholu. Pak se otočila klika a do ložnice vešel dospělý muž. 
Tedy...
Vypadal jako dospělý muž. Na první pohled.Mohlo mu být nanejvýš třicet. Vysoký, štíhlý, ale ne moc hubený, tmavé vlasy, tmavé oči, strniště. Na sobě měl džíny a bílé tričko s límečkem, na kterém          byl flek od něčeho čokoládového. Zaraženě mě sledoval a já určitě vypadala stejně. Protože i když vypadal naprosto zdravě, v jeho očích bylo něco jinak. Ten pohled byl neuvěřitelně...dětský. Bezelstný, upřímný. Zvědavý. Pořád ještě mi to pořádně nedocházelo, nebyla jsem si jistá, ale skoro to vypadalo, že tohle byl vážně syn, o kterého bych se měla starat. Jen byl tak trochu dospělý. A zároveň nebyl.  

1. Odpovědi mi posílejte na e-mail Monulkov.blog@seznam.cz
2. Do předmětu napište Přečti a najdi a o jaké kolo se jedná- 1. soutěžní kolo, 2. soutěžní kolo.../ 1. soutěžní úkol, 2. soutěžní úkol... nebo Bonus 1; Bonus 2...
3. Do mailu napište číslo stránky, na které se ukázka nachází + případně název kapitoly nebo odpovědi na úkoly/ bonusy.
4. Pokud nechcete, aby vám utekly bonusy, přidejte se na fb stránku.

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)