úterý 17. dubna 2018

Úlovky z knihovny

Vítám vás u knižního příspěvku :)
Na úvod trochu shrnu minulé úlovky z knihovny, které najdete zde. Od Jojo Moyes jsem přečetla Jedna plus jedna. Knížka se mi moc líbila a četla se dobře, jako všechny předešlé knížky, které jsem od této autorky četla. Knížka Víš, že tě miluju? od Estelle Maskame byla taky dobrá, mám v plánu přečíst si i další díly. A knížka Ztracené světlo ta byla úžasná. Příběh se mi moc líbil a okouzlil mě. Další dvě knížky jsem nakonec musela vrátit a to Počátek a Nejsem žádná potrhlá holka. Počátek jsem začala číst, ale moc mě to nechytlo a do té druhé se mi ani nechtělo a byl čas knížky vrátit.


Knížka První konec od Luren James mě poprvé zaujala v knihkupectví, pak jsem na ni zapomněla, pak jsem přemýšlela, jak se jmenuje a zase na ni zapomněla. Když jsem ji viděla v knihovně, tak jsem z toho měla radost a musela jsem si ji půjčit. Doufám, že tam brzy budou mít i další díl Poslední začátek. 


Od autorky Colleen Hoover jsem už četla Bez naděje, Ztracená naděje, Možná jednou, takže když jsem uviděla v regálu dvě knížky od této autorky, volba byla jasná. Její knížky jsem si oblíbila a čtu je ráda. Knížku Život jedna báseň jsem si chtěla přečíst už před nějakou dobou, ale dřív jsem se k ní nedostala. A Odvrácenou tvář lásky vůbec neznám, tak jsem na ni zvědavá. 


Jaké knížky teď čtete? Budu ráda, když se podělíte v komentářích :) 

Těším se na vás u dalšího příspěvku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za vaše komentáře ;)